.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور چشمگیر بسیج سازندگی مازندران در سالم سازی دریا
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران در برخی طرح های سالم سازی دریا حضوری چشمگیر خواهد داشت.وی با بیان این که دریا یک موضوع جدی برای استان است، اعلام نمود: طرح های سالم سازی دریا امسال با رویکرد فعالیت های فرهنگی برگزار می شود.
حضور چشمگیر بسیج سازندگی مازندران در سالم سازی دریا هادی ابراهيمي از آغاز اجراي طرح هاي سالم سازي درياي مازندران از اول خرداد خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، هادی ابراهیمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان از آغاز اجرای طرح های سالم سازی دریای مازندران در اول خرداد سال جاری خبر داد و گفت: بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران در برخی طرح های سالم سازی دریا حضوری چشمگیر خواهد داشت.

وی با بیان این که دریا یک موضوع جدی برای استان است، اعلام نمود: طرح های سالم سازی دریا امسال با رویکرد فعالیت های فرهنگی برگزار می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان این که از تمثال سرداران شهید مازندران در مداخل چهار گانه ورودی شهرهای استان پرده برداری می شود، اظهار داشت: اجرای این طرح بزرگ فرهنگی به زودی از محور گدوک آغاز خواهد شد.

وی از تدارک استان برای برگزاری روز ملی مازندران در سال جاری با دو محور کاری خبر داد و گفت: برگزاری همایش دو روزه با رویکرد جهان تشییع در مرزن آباد و جشنواره محصولات غذایی از برنامه های این روز خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.